Chì ci hè a tensione curretta di a batteria per u vostru carrettu elettricu?


I carrelli elevatori elettrici sò diventati sempri più populari in l'ultimi anni. Sò usati principalmente in magazzini. U carrettu elettricu hè più pulitu, più silenziu è più amichevule di mantenimentu cà un carrettu cù un mutore di combustione. Tuttavia, un carrettu elevatore elettricu richiede una carica regularmente. Questu ùn hè micca prublema per un ghjornu di travagliu di 8 ore. Dopu l'ore di travagliu, pudete facilmente carricà u carrettu à a stazione di carica. I carrelli elevatori elettrici sò dispunibili cù diverse tensioni di bateria. Chì voltage di a batteria hà bisognu à u vostru carrettu elevatore ?

Ci sò parechje cumpagnie chì offrenu batterie industriali per carrelli elevatori. A parte di cuntrollà a tensione, cumu duvete sapè quale serà u più adattatu per e vostre operazioni di furklift?

Per ciò chì pare esse una decisione simplice, ci hè un livellu sorprendente di specificità sicondu i vostri bisogni precisi. Trà i prufessiunali è i contra di piombo-acidu versus batterie di lithium-ion, u costu versus a capacità, diversi sistemi di carica, è e variazioni ligere trà e marche, ci sò assai fatturi impurtanti per cunsiderà.

Tensione di Batteria di Forklift

I carrelli elevatori elettrici venenu in una gamma di dimensioni è capacità di elevazione, basatu annantu à e funzioni specifiche di manipulazione di materiale per quale sò pensati. Senza sorpresa, e so batterie varianu ancu significativamente per via di e differenze in i bisogni energetichi di i clienti.

I carretti pallet è i picculi carrelli elevatori à trè roti tendenu à utilizà una bateria di 24 volti (12 cellule). Sò macchine relativamente ligere chì ùn anu micca bisognu di movimentu particularmente veloce o di alzà carichi pesanti, cusì queste batterie più chjuche furniscenu assai forza mutivu.

Un carrettu elevatore più tipicu di magazzinu cù capacità d'elevazione da 3000-5000lbs generalmente aduprà una batteria di 36 volt o 48 volt, secondu a velocità massima di guida necessaria è quantu spessu i carichi versu l'estremità più pesante di a gamma sò da esse elevate.

Intantu, i carrelli elevatori pesanti destinati più à l'industria di a custruzzione utilizanu un minimu di 80 volti, cù parechji chì necessitanu una batteria di 96 volti è i più grandi ascensori industriali pesanti chì andanu finu à 120 volti (60 cellule).

Se vulete calculà a tensione di una bateria rapidamente è facilmente (induve i stickers o altri marcati sò oscurati), simpricimenti multiplicate u numeru di cellule per dui. Ogni cellula produce circa 2V, anche se u piccu di output pò esse più altu quandu hè appena carica.

Tensione è applicazioni

L'usu sfarente di un carrettu elevatore richiederà batterie cù diverse tensioni. Uni pochi esempii sottu:
Batteria 24 volt: carrelli di magazzinu (transpallet è stacker), più i picculi carrelli elevatori à 3 roti
Batteria 48 volt: carrelli elevatori da 1.6 t a 2.5 t e carrelli portatili
Batteria da 80 volt: carrelli elevatori da 2.5t a 7.0t
Batteria da 96 volti: camioni elettrici pesanti (120 volti per carrelli elevatori assai grandi)

Tensione è capacità

Hè vitale per assicurà chì a bateria per u vostru carrettu elevatore furnisce a tensione curretta. Certi mudelli di carrelli elevatori ponu esse eseguiti nantu à una gamma, secondu i paràmetri operativi (di solitu 36 o 48 volti), ma a maiò parte sò pensati per accettà batterie cù una putenza specifica. Verificate a targa di dati di u carrettu elevatore o u manuale pertinente per a vostra marca, mudellu è annu. L'usu di un carrettu elevatore cù una batteria sottumessa affettarà u rendiment è pò impedisce l'operazione in tuttu, mentre chì una batteria troppu putente pò dannà u mutore di u mutore è altri cumpunenti chjave.

A capacità di una batteria di carrelli elevatori, generalmente misurata in Amp-hours (Ah), hè in relazione cù quantu tempu a bateria hè capace di sustene un determinatu currente. A più alta hè a capacità di a bateria, più longu pudete correre u vostru carrettu elevatore (o un altru equipamentu di manutenzione di materiale elettricu) cù una sola carica. A gamma normale per e batterie di carrelli elevatori principia à circa 100 Ah è va finu à più di 1000 Ah. finu à chì a vostra bateria hà a tensione curretta è si mette fisicamente in u compartment di a batteria, più a capacità hè u megliu.

Time ratu

U tempu d'inattività chì u vostru equipamentu deve passà in carica trà l'usi impacta a produtividade. Ideale, vulete una batteria di carrettu elevatore chì viaghja per u più longu pussibule cù una sola carica, ma passa u minimu tempu pussibule in a stazione di carica. Questu hè soprattuttu pertinenti se site una operazione di 24 ore cù l'operatori nantu à turni. Se u vostru situ o magazzinu hè apertu solu durante l'ore di l'uffiziu, ci hè assai tempu per carricà e batterie di l'elevatore per a notte.

U tempu di carica per una batteria di carrelli elevatori hè una funzione di u caricatore di batteria utilizatu è di a batteria 3itself. Differenti caricatori ponu esse unichi o trifasi è anu diverse tassi di carica (in Ah). Certi anu ancu una opzione di "carica rapida".

Tuttavia, ùn hè micca cusì simplice cum'è "u più veloce u megliu". L'usu di un caricatore chì ùn currisponde micca à a tarifa cunsigliata per a bateria cuntribuisce à a sulfatazione è a degradazione di a bateria, in particulare in batterie di piombo-acidu. Questu finisce per costà significativamente, sia per u mantenimentu di a batteria sia per rimpiazzà a batteria prima ch'è s'è avete usatu un caricatore adattatu.

E batterie di lithium-ion tendenu à avè tempi di carica assai più veloci in generale è sò l'opzione megliu se sò necessarii turnarounds rapidi trà i turni. L'altru vantaghju quì hè chì parechje batterie di piombo-acidu necessitanu un periodu di "raffreddamentu" dopu a carica. Di genere, ancu cù una bona marca di caricatore, una bateria di piombo-acidu necessitarà 8 ore per una carica completa, è altre 8 per cooldown. Questu significa chì passanu assai tempu fora di l'operazione è un cliente chì sceglie stu tipu per l'operazioni cummirciali cù l'usu regulare di carrelli elevatori pò avè bisognu di cumprà parechje batterie per ogni ascensore è rotate.

Mantenimentu è vita di serviziu

A maiò parte di e batterie di carrelli elevatori di piombo-acidu necessitanu un mantenimentu regulare, è in particulare "l'irrigazione" (l'arricchimentu di u fluidu elettrolitu per evità danni indebiti à i platti di l'elettrodi). Stu compitu extra pigghia u tempu fora di u so calendariu operativu è deve esse dedicatu à un membru di u persunale addestratu adattatu.

Per quessa, certi pruduttori di batterie cummerciale offrenu unu o più tipi di batterie senza mantenimentu. I svantaghji di questi sò o sò significativamente più caru cà u tipu standard di cellule umide o anu una vita di serviziu assai più corta. Una bateria tipica di piombo-acidu durà circa 1500+ ciculi di carica, mentre chì una batteria sigillata, piena di gel pò esse solu per circa 700. Batterie AGM spessu dura ancu menu.

E batterie di lithium-ion sò generalmente resistenti à più cicli di carica cà i so contraparti di piombo-acidu (circa 2000-3000). Inoltre, a so capacità più grande hè tale chì quelli di una marca di qualità spessu susteneranu l'esecuzione di un forklift per dui turni interi per carica. Questu significa chì a so vita di serviziu efficace tende à esse ancu più longa in termini reali, mentre chì mantene u vostru carrettu elevatore elettricu in funzione senza interruzioni per u mantenimentu di a batteria.

I 6 Tipi di Batterie Forklift

1. Batterie Lead-Acid Forklift

E batterie di piombo-acidu sò a tecnulugia standard tradiziunale per e soluzioni di batterie industriali.
Ogni cellula in a bateria hè custituita da platti alternati di diossidu di piombo è di piombo poroso, immersi in una soluzione elettrolitica acida chì provoca un sbilanciamentu di l'elettroni trà i dui tipi di piastra. Stu sbilanciamentu hè ciò chì crea a tensione.

Mantenimentu è Irrigazione
Durante l'operazione, una parte di l'acqua in l'elettroliti hè persa cum'è gasi di l'ossigenu è l'idrogenu. Questu significa chì e batterie di piombo-acidu anu da esse verificate almenu una volta per 5 cicli di carica (o settimanale per a maiò parte di l'operazioni di carrelli elevatori elettrichi) è e cellule rinfriscate cù l'acqua per assicurà chì i piatti sò cumpletamente cuparti. Se u prucessu di "irrigazione" ùn hè micca realizatu regularmente, i sulfati s'accumulanu nantu à i spazii esposti di i platti, chì risultanu in una riduzione permanente di a capacità è a pruduzzioni.

Ci sò parechji tippi di sistemi di irrigazione dispunibili, secondu u disignu di a bateria. Certi di i meglii sistemi di irrigazione anu ancu valvule di chjusu automaticu per impediscenu overfilling accidentali. Ancu s'ellu hè forse tentatore cum'è una misura di risparmiu di tempu, hè assai impurtante ùn mai innaffià e cellule mentre sò attaccate à u caricatore di batteria, postu chì questu pò esse altamente periculoso.

ratu
Sè vo aduprate carrelli elevatori elettrici per l'applicazioni di manipolazione di materiale cummirciali, un svantaghju significativu di stu tipu di tecnulugia di batteria hè a quantità di downtime dedicata à a carica.
Circa 8 ore per una carica cumpleta, più u tempu pigliatu per a bateria per rinfriscà mentre si caldu assai durante a carica, significa a maiò parte di un ghjornu fora di l'azzione.
Se u vostru equipamentu hè in usu pesante, avete bisognu di cumprà parechje batterie è scambià in e fora per a carica.
Hè ancu imprudente di eseguisce una carica "opportunistica" nantu à e batterie di piombo-acidu, vale à dì caricarle quandu cunvene ancu s'ellu ùn hè micca esauritu à almenu circa 40%. Questu causa danni chì riduce considerablemente a vita di serviziu.

2. Batterie Tubular Plate, AGM, è Gel-filled

In più di e batterie di piombo-acidu standard, inundate, flat-plate descritte sopra, ci sò parechje variazioni chì pruducenu l'electricità in una manera simile, ma applicà una tecnulugia avanzata per fà un pruduttu potenzalmentu più adattatu cum'è una batteria di forklift.

Una batteria di piastra tubulare hè un sistema induve i materiali di piastra sò cumminati è tenuti in una struttura tubulare. Questu permette una carica rapida è riduce a perdita d'acqua, chì significa menu mantenimentu è una vita di serviziu più longa.

E batterie Assorbed Glass Mat (AGM) usanu stuoie trà i platti chì reabsorben l'ossigenu è l'idrogenu. Questu risultatu in una riduzione significativa di a perdita di umidità è i bisogni di mantenimentu. Tuttavia, questi sò assai caru cumparatu cù altre opzioni.

Batterie di gel utilizanu un elettrolitu simili à e batterie di cellula umida inundata, ma questu hè trasfurmatu in un gelu è pusatu in cellule sigillate (cù una valvula di ventilazione). Quessi sò qualchì volta chjamati batterie senza mantenimentu perchè ùn anu micca bisognu di ricaricamentu. In ogni casu, anu sempre perde l'umidità cù u tempu è anu una vita di serviziu più corta chì l'altri batterie di piombo-acidu in u risultatu.

E batterie di piombo-acidu di carrelli elevatori à piombu durà circa 3 anni (circa 1500 cicli di carica) se curate bè, mentre chì i so omologhi di piastra tubulare, seppuru più caru, continueranu per 4-5 anni in cundizioni simili.

3. Batterie Lithium-ion Forklift

L'emergenza di batterie di lithium-ion, sviluppatu prima à a fini di l'anni 1970, furnia una alternativa cummerciale senza mantenimentu à i sistemi di piombo-acidu. Una cellula di lithium-ion cuntene dui elettrodi di lithium (un anodu è un catodu) in un elettrolitu, cù un "separatore" chì impedisce u trasferimentu di ioni indesiderati in a cellula. U risultatu finali hè un sistema sigillatu chì ùn perde micca u fluidu elettroliticu o ùn necessita micca un rifornimentu regulare. Altri vantaghji nantu à e batterie tradiziunali di piombo-acidu per l'equipaggiu di manipulazione di materiale includenu una capacità più alta, tempi di carica più veloci, una vita di serviziu più longa è un periculu riduttu per l'operatore postu chì ùn ci sò micca cumpunenti chimichi non sigillati.

E batterie di lithium-ion forklift sò più efficienti in energia è carica più veloce di batterie di piombo-acidu, risparmiendu u tempu, è cusì risparmià soldi.
E batterie di lithium-ion ùn anu micca bisognu di scambià è ponu esse caricate in occasione durante i pause di l'operatore.
E batterie di lithium-ion forklift ùn anu micca bisognu di mantenimentu tradiziunale cum'è l'irrigazione o l'equalizazione.
E batterie di lithium-ion forklift ùn anu micca bisognu di mantenimentu tradiziunale cum'è l'irrigazione o l'equalizazione.
L'operatori ponu prufittà di tempi di esecuzione più longu è di diminuzione zero in u rendiment mentre a batteria si scarica cù carrelli elevatori alimentati da batterie di lithium-ion.
E batterie di lithium-ion ùn anu micca emissioni è a so longevità pò significà menu eliminazione di batterie in u futuru.
L'imprese ponu riclamà l'area chì si usa cum'è una sala di carica per un almacenamentu supplementu.

In generale, e batterie di lithium-ion sò generalmente cunsiderate superiore à a maiò parte di i tipi di batterie di piombo-acidu, sempre chì u prezzu di compra ùn hè micca pruibitivu è pudete cumpensà a riduzione di pesu.

JB BATTERY pacchetti LiFePO4 d'alta prestazione

Offriamu pacchetti di batterie LiFePO4 d'alta prestazione per a fabricazione di carrelli elevatori novi o l'aghjurnamentu di carrelli elevatori usati, e batterie LiFePO4 cuntenenu:
Batteria per carrelli elevatori 12 volt,
Batteria per carrelli elevatori 24 volt,
Batteria per carrelli elevatori 36 volt,
Batteria per carrelli elevatori 48 volt,
Batteria per carrelli elevatori 60 volt,
Batteria per carrelli elevatori 72 volt,
Batteria per carrelli elevatori 82 volt,
Batteria per carrelli elevatori 96 volt,
batteria di tensione persunalizata.
U vantaghju di i nostri pacchetti di batterie LiFePO4: putenza constante, carica più veloce, riduce i tempi di inattività, menu batterie richieste, senza mantenimentu, hè particularmente adattatu per carrelli elevatori.

en English
X